25 Ağustos 2012 Cumartesi

Abime feci sulandı amım

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler

ailem gerçek ailem değildi , beni 5 yaşındayken evlat edinmişler ve çok sevecen insanlardı , bunu bana 18 yaşıma girdiğimde söylediler ve şuan ben 19 yaşındayım , bu arada ismim fatma ve Fransa da yaşıyorum , fuckyurt u aylardır takip ediyorum ve bir anıda ben yazayım dedim , daha geçen seneye kadar abim olarak bildiğim tolga nın aslında gerçek abim olmadığını öğrendiğimde aslında üzüldüm diyemem , tolga ya karşı her zaman içimde yoğun bir duygu beslerdim ama abim olduğu için ona bişey diyemez ve onunla duygusal bişeyler yaşayamazdım ,

bana bu haber verdikleri günden bu güne tolgayla konuşmak istiyorum ama bir türlü konuşamıyorum, ta ki geçen hafta ya kadar..

akşam saat 9 falan olmuştu ve yatmak için hazırlanıyordum , ertesi gün erken kalkıp okula gidecektim , tam yatağa yattım uyumak üzereydim ki aklıma tolga geldi ve artık kardeş olmadığımız öğrendiğim için onunla konuşmam gerekiyordu , sürekli bu duyguları içime atmaktan bıkmıştım , bir iki saat bekledikten sonra saat 12 ye yaklaşırken herkesten habersiz sessizce kalkıp tolga nın odasına gittim ,

kapıyı sessizce açtım , tolga yatakta yatıyor ve uyuyordu, yanına gidip yatağının kenarına oturdum , önce prova yapıyor ve ona ne söylemem gerektiğim hakkında düşünüyordum, birden gözüm tolganın önündeki şişkinliğe gitti , penisi mi yoksa elimi diye düşünürken merakımı yenemedim ve yatağı kaldırıp baktım, penisiydi ve kocaman dı , yatağın üzerinden belli oluyordu,

tolga yı uyandırmadan penisini elime aldım ve okşamaya başladım , çok güzeldi ve çok azdırmıştı beni , bir kaç dakika okşayarak onu yeterince büyütmüştüm , tolga onu okşadığımdan haberi yok sve uyumaya devam ediyordu, uykusu çok derindi, okşamakla yetinemedim ve tolganın penisini koklamaya ve öpmeye başladım , sonra dilimi dışarı çıkartarak penisinin uç kısmını dondurma gibi yalamaya başladım , herşey kendiliğinden gelişiyor kendime dur diyemiyordum ,

bir süre sonra yalamayı bıraktım ve penisinin başını ağzıma alarak emzik gibi emmeye başladım , ben emdikçe tolga uykusunda inlemeye başladı , yaklaşık olarak beş dakika falan tolganın penisini onun kendi yatağında uykusunda emdim , hem emiyor hem okşuyordum , çok hoşuma gitmişti ,bir süre sonra ağzımın tolganın spermleriyle dolduğunu hissetmeye başladım ,

bir damlasını bile yatağa akıtmamam gerekiyordu ve bende öyle yaptım , bir damlasını bile yatağa damlatmadan hepsini ağzıma boşalttırdım, tolga hala uyuyordu ve uyanmamıştı , ağzımdaki spermlerle koşarak tuvalete gittim ama giderken birazını yuttum , tuvalete geldiğimde tükürecek pek bişey yoktu, ağzımı çalkaladım ve odama geri döndüm , tolgayla konuşma işini o gece erteledim

ama yakın bir zamanda açılmayı düşünüyorum, çünkü o çok yakışıklı ve iyi biri..

Abime feci sulandı amım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder