25 Ağustos 2012 Cumartesi

Arkadan soktum aciyor dedi

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
slm ben başımdan geçen bir olay sex hikayeleri ama tamamıyle gerçek 31.07.2006 tarihinde arabamla şehirde gezinti yaparken bir hatun tek başına yürüdüğünü farkettim ve hatunu geçip durdum camı açıp gideceğiniz yere kadar götüreyim dedim hatun cvp vermeden yürümeye devam etti ben yine hatunu geçip yine durdum yine seslendim hatun yine cvp vermeden yürüyordu ama uzun boylu sarı boyalı saçları ve dolgun vucüdu ben onu birşekilde bindirmem lazımdı arabaya neyse üçüncü seferde bindi ve canının sıkkın olduğunu kiralık ev aradığından bahsetti ve temmuz olduğundan sıcaktı altında kot uzun bir etek üstünde beyaz bir penye bluz ve vucut hatlarını ortaya çıkıroyrdu ve bunla biz arabayla ev arama bahanesiyle 2 saat kadar gezindik bu arada muhabbet ediyorduk eşinden ayrılmış dul bir bayan olduğunu söyledi ve tekrar görüşmek üzere tlf. numaralarımızı aldık ve ogün ayrıldık eretesi günü iple çekiyordum akşam iş çıkışı aradım ve buluştuk artık ona baktıkça içim içime sığmıyor bir şelide sikmem lazım diye içimden geçiriyordum ama hatun benden sürekli uzak duruyordu biz bu şekilde 4 gün bılıştuk yine bir akşam ayrılırken akşam bana gel kahve içip sohbet ederiz dedi benimde istediğim şey de buydu neyse akşam 9 gibi beni aradı gelecekmisin diye bende geliyorum dedim ve evine gittim evi iki katlı bir binanın ikinci katındaydı ve beni direkt teras kata aldı hoşgeldin dedi tokalaştık ellerini elime aldığımda içimden birşeyler kopup geldi üstünde sıfır kollu ve göğüslerini ortaya çıkaraca bir tşort vardı altında daracık bir eşofman çok iri ve diri kalçaları vardı bı okadarda iri ve diri göğüsleri bugece bu hatun benim olmalıydı diye düşnürken hatun kahveleri getirdi içtik konuşurken gel dedim dizime yat hatun ikilemeden geldi dizimi yattı ben saçlarıyla oynarken oda başını tam beimkinin üstüne getirdi her kareketinde benimki hareketlenmeye başladı hatun bana dönüp heycanlısın sanırım rahat ol dedi bende ehhh biraz heyacan var dedim bu arada hatun olduğu yerden doğruldu ve dudakları dudaklarımdaydı bir hamlede dudaklarına yapıştım başladım öpmeye emmeye hatunda buna cvp verince biz artık birbirimize kenetlenmiş halde öpüşüyorduk hatın bir ara o kelepçeden kurtulup dur dedi biraz daha sabret dedi ama bende sabır kalmamıştı eve indi bir çarşaf getirdi altımıza serdi ve biz öpüşmeye kaldığımız yerden devam ederken ben üstündekini çıkardım ve sütyene sığmayacak kadar iri olan göğüsleri bir an dudaklarımda buldum bunu yere yatırdım budaklarından başladım ve gögüslerine indim ordan bacak araına indim amı sulanmıştı dilimde onu sikmeye başladım o artık kendinden geçmiş bir vaziyette inliyordu bir ara kaltı şu sende olan bir emenatim var alıyım dedi ve benim deli oğlanı eline aldı bir iki sıvazladıktan sonra ağzına aldı öyle güzel sakso çekiyorduki ben patlayacağım dedim odabundan iyi yermi arıyorsun bırak dedi bende kendimi onun ağzına bıraktım bir damlasını yere dökmedi hepsini yuttu birer sigar içtik bu arada 10 yıl önce eşinden ayrılmış ama enson seksi bundan tam 5 sene önce ayak üstü tattığını ve aç olduğunu söyledi sigaralar bittikten sonra bu yine benimkini ağzına aldı başladı sakso çekmeye bu arada 69 olduk bende onu emiyor yalıyordum bu 20 dk. falan sürdü ve hatun yeter artık hadi içimde hissetmek istiyorum bu aleti diyerek beni yatırdı üstüne yavaş yavaş oturdu ama o kadar dardı ki çığlık atmasın diye ağzını kapadım bir iki zorlamadan sonra ıslandınğını hissttim biraz gidip geldikten sonra kaldırdım ellerinin üstünde domaltıp arkasına geçtim amına arkasında girdim gidip geldikçe bunun iniltileri sokağın öbür ucundan duyulur hale gelmişti ve çok büyük bir titremeyle boşaldı ama ben hala gelmemiştim bunu farktetti ve bana nasıl yapacağız sen boşalamadın dedi eline aldı oynamaya başladı bende bu ara göt deliğiyle oynuyordum önce hayır dedi orası hiç ama hiç kullanılmadı olmaz dedi biraz ısrar ettim oda açırsa çekeceksin söz ver dedi bende tamam dedim bunu yine domaltıp arkasına geçtim önce parmakladım biraz açtıktan sonra sikimin kafasını yerleşetirdim biraz zorladım acıdı çek diye bağırmaya başladı ama film kpmoştu biraz ittirince sonuna kadar içine aldı ama ağlıyordu bir iki gidip gelince rahatladı ve ağrı çığlıkları zevk inlemelerine dönüştü artık dayanamıyordum ve içine patladım içinden çıktım oturduk ve bunu artık sürekli istediğini bende istersem artık karı koca olarak yaşayabileceğimizi söyledi o günden sonra günlük ben bu hatunu sikmeye başladım bu ilişkimiz tam 6 ay sürdü ve hergece enaz 2 kez sikişiyoruk ama şuan memleketi terk etti nerde olduğunuda bilmiyorum eğer beni arzulayan bayanlar olursa msj atsınArkadan soktum aciyor dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder