25 Ağustos 2012 Cumartesi

Gay hikayeleri pasif

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler

ben 45 yasında pasıf bırıyım ankarada sınemaya heycan aramaya gıttım sınema karanlıktı bırsey goremıyordum sonra karanlıga alıştım loca gıbı bır yerde herkes ya got sıkıyo yada yalatıyodu dayanamadım gırdım gırer gırmez bırı belımden kavrıyarak one sotaya goturdu hemen gotume el attı cıplak kalmıstım got delıgıme dıl atıyore delıgıme elını sokuyordu sonra domalttı

fakat dardı sıkemedı vazgectı bende gotum cıplak kaldım adamın bırı boş bırakmadı onun sıkı kucuktu ve cok guzel gırdı ılerı gerı pompaladı zevkten boşaldım agzıma aldım pestılım cıktı ıkı kere daha gıttım memelerımı ve got delıgımı yalattıp sıktırdım suan canım ıstıyo ılgılenen varsa tanısalım

Gay hikayeleri pasif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder