25 Ağustos 2012 Cumartesi

Hadi gir bana sok sikini

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
Fena bir tipim olmadığı için ve samimi bir görüntüm olduğu için kızlarla hatta benden olgun kadınlarla aram hep iyi olmuştur. Aslında Kadıköy'e ilk geldiğim zamanlardı, çok çenkingen ve başı önde biriydim, taaki kızlar tarafından tacşz edilene kadar, bu kendime olan güvenimi artırmıştı. 20 yaşlarındaydım ve çocukluk oyunları dışında o yaşa kadar hiç bir kızla ciddi bir seks yaşamamıştım.

Tezgahtarlık yaptığım dönemlerde hemen hemen bütün arkadaşlarım benim kızları sözlü olarak etkilememden dolayı gelen müşterilerle ilgilenmem için beni çağırır olmuşlardı. yine o sohbetlerden birinde bir bayanla tanıştım, bir iki ürün satışı yaptım ona, o da bana eğer kabul edersem bana dışarıda biryerlerde birşeyler ikram edeceğini söyledi, tabii bende bu teklifine evet cevabı verdim.

iş çıkışı buluştuk, kadıköy moda burnuna çıktık. modada ufak bir çay molasından sonra denizden konuştuk çok sevdiğini her fırsatta ayaklarını uzatmak istediğini söylüyordu. ona gel inelim orda oturalım dedim ve teklifimi kabul etti. İndik, yan yana oturduk ve tan kızılını seyretmeye başladık. hava karardıkça bizim bedenlerimiz daha da yaklaşıyordu. bu benden 6 yaş büyük kadın beni fazlasıyla etkilemişti. bir ara öyle bir birbirimize yanaşmışızki kendimi tutamadım ve ona sım sıkı sarılarak öpmeye başladım. Kalın dudakları dudaklarımın arasında eziliyordu, ellerimle kavradığım belini iyice kendime çekerken yavaş yavaş kalçalarını okşamaya ve tatlı sert bir şekilde sıkmaya başladım.Hava güzel olduğu için üstünde dizüstü bir etek ve kısa kollu bir gömleği vardı, göğüsleri çok diriydi, onlardan ellerimi çekemiyordum. Eve gidelim diyecek oldum ama o sıralar öğrenci evinde kaldığüım için evde müsait bir odamız yoktu. Sağa sola bakındık, ona sahilde ki basketbol sahasının arkasına gidelim dedim. aslında ama cımız seks değildi, korkuyorduk, hem ekip arabaları dolaşıyor hemde kalabalık bir insan topluluğu vardı.oraya geçtiğimiz zaman sağımızda ve solumuzda öpüşen insanları görünce azda olsa rahatladık. hava artık iyice kararmaya başlamıştı..Ellerimi kalçalarında dolaştırırken içim çekti ve veteğini hafifçe kaldırdım, elimi kalçalarından aşşağıya doğru iç çamaşırının içine soktum, parmaklarımı kalçalarının arasından vajinasına doğru sürtmeye başladım, sırıl sıklam olmuştu parmağım kayıyordu, bir yandanda gömleğinin birkaç düğmesini açtım ve göğüslerini dışarıya çıkarmaya çalıştım, sutyenini göğsünün üstüne attım, diri göğüsleri ve sivri uçları karşımdaydı, yaklaştım, dudaklarımı araladım hem dudağımın içindelerdi hemde dişlerimin arasında, ama ısırmıyordum, tatlısert bir şekilde sıkıyordum, dilimi uçlarında titretmeye başladım müthiş bir zevkti çünkü o delirmiş saçlarımı çekiştiriyor ve sırtımı tırmalıyordu. Sertleşmiştim, dayanamıyordum, o da bende yanıyorduk, arkamızdaki ağacı gösterdim ona, dedimki gel oraya geçelim, yanımızdakileri unutmuş gibiydik. Ağacın arkası daha loş ve kimse tarafından görünmüyordu. pantolonumu indirdi, çamaşırımın içine elini sokarak dışarı çıkardı ve bir öpücük attı, ama bu dayanılmaz durum karşısında sesimi nasıl kısıyordum inan anlatamam. Dudaklarını araladı ve ağzına alıp emmeye, içimi çekmeye başladı, bir yandan taşşaklarımla oynuyor biryandanda oral yapıyor, hatta içimdeki herşeyi dışıma çıkarıyordu. onu ayağa kaldırdım, bacaklarını aralayıp dudaklarımı ıslak amına sürtmeye dilimi içine sokmaya başaldım, hem amıyla öpüşüyor, hem dilimle yalıyor hemde klitorisini yakalayıp onu emerek deliye çeviriyordum. o başımdan kendisine çekerek içine sokmaya çalışıyordu. Bşr elimi kalçalarında dolaştırırken öbür elimin parmaklarıyla vajinasına sürtüyor ve emiyordum. parmağım ıslak amından içeri süzüldü, içeriye girmişti, o hadi hadi sen gir diyor, inliyordu, öbür elimle kalçalarını araladım ve göt deliği ile oynamaya başladım, sanki onu heryerinden sikecekmişim gibi. Diğer elimin parmağı ile göt deliğine girerken öbür ellimdeki parmağım amına giriyordu, ve bu arada onu çılgın gibi emiyordum. Artık içeri girme vaktiydi, dayanamıyordum, boşalmamak için kendimi tutuyordum. Kalktım ve sikimi tuttu, kopartırcasına kendisine çekti, bende kalçalarından kendime çekerek içine doğru girmeye, başladım, önce yumuşak hareketlerle içine giriyor, sonra hızlıca geri çekiyordum, sesini engellemek için dudaklarıma yapışıyor ve beni ısırıyordu, artık hareketlerimiz iyice hızlanmıştı, baldırlarından tutup havaya kaldırdım, belime sarıldı, ayakarıyla sım sıkı sarıyordu,Hadi gir bana sok sikini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder