25 Ağustos 2012 Cumartesi

Liseli aşkımla harika sex yaptım

sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
merhaba arkadaşlar ben izmirden burak 18 yaşındayım bu olay geçen hafta başıma geldi sizlere anlatmak istedim fazla uzatmaya gerek yok okulların kapanmasına bir kaç gün var okula gidiyordum ve serviste 2 iyi arkadaşım var...ve cok süper kızlar 2side birgün okul çıkışı ikisinide sinemaya gitmek için ikna ettim...onlar nazlansalarda gittik ve 3 tane sinema bileti aldık..ben ikisinin ortasında oturuyorum ve ilk arada sağımda oturan kız bacak bacak üzerine attıı saten bu kız tam 90 60 90 tipli bir kız suratı felan harika her zaman kısa etek ile görürdüm ve o an aklıma bir cin fikirlik geldi. 1. yarı bitti işte mısır,kola felan aldık 2.seansa girdik ama bu kız hala aklımdan çıkmıyordu...ilk önce kulağına fısıldıyarak bacaklarını elliyebilirmiyim dedi...neden dedi bende çok güzel bacakların var her zaman dikkatimi çekiyor dedim.oda biliyorum dedi zaten.ondn sonra dokunabilirsin dedi bende ellemeye başladım ama nasıl oldum anlatamam sol yanımda oturan kız oda güzel ama hani derler ya 2 tür kız vardır biri sevmelik diğeri eğlenmelik diye işte bu soldali sevmelikti...her neyse oda demez mi benim bacaklarımı elle diye ben istedim bi göz allah verdi 2 göz. ondan sonra sağımda ki kızın amı iyice sulanmıs corabı ıslanmıstı . sinema bitmeden önce dedim ki bizim eve gidip birşeyler yapalım mı diye onlar zaten dünden razılar bizim apartmana girdik annem ve babam çalıştığı için evde kimse yoktu.işte biz içeri girdik onları misafir odasına aldım ve ben üstümü değistirip geliyorum dedim...gittim üstümü değistirdim odaya girerken birde ne göreyim ikiside soyunmus sadece üzerlerinde südyeni ve kilodu var... o an bittim içeri girer girmez yapışdım dudağuna (sinemada sağımda oturan kız )süperr birşey di ondan sonra altımda şort vardı bu kız şortu indirdi ama benim ki kazık gibi olmuştu ağzına aldı diğer kızda benimkini yalıyan kızın amını yalıyordu birkez boşalttı beni ondan sonra yeter artık dedim ve o kızın amını ben yalamaya geçtim çok süper bir amı vardı harikaydı.kız artık içime girdiyip duruyordu ama ben onu iyice azdırmak için bekliyordum..bende artık dayanamayıp amına girdim kız çığlıklar atıyordu...gel git derken boşaldım ama halen doluydum ondan sonra diğer kıza geçtim ama bu kızdan da hoşlanıyordum ..burak gir artık içime diyip duruyordu o gögüsleri varya bitirdim onları içine girdim artık sik burak beni diyip duruyordu.sikerken gögüslerini ısırıyordum... artık boşalmak üzereydim tam çıkarırken benim aletimi kız içime boşal burak diyerek belime sarıldı ve orada kala kaldık... ama daha bitmemişti bu olayın devamını yazacağım kendinize iyi bakın... Bu yazılanlar hayal değildir...emeğe saygı...Liseli aşkımla harika sex yaptım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder