25 Ağustos 2012 Cumartesi

Neden beceremedim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
slm ben ismimi ve cismimi bulundugum ilden dolayisaklamak zorunda olan bi beceriksizim neyse hikayeme döneyim sohbet kanallar1n1n birinde pasif bi arkadas ile tanistik yaklasik bir hafta konustuktan sonra görüsme karari aldik o bulundugum sehire gelecek

ve ben onu karsilayacakt1m çok güzel hayaller kurmaya basladistim cünkü bu benim ilk olacakt1 daha önce hiç bi erkek sikmemistim onun otubusu otagara geldi ve ben otubuse dogru yüremeye basladim ve o indi tahmin ettigim kadar parlak ve ben sik gibi durmuy1du ve hayallerim suya düsmüstü ve birden içinden kaçmak geldi ama yapmad1m yanima geldi selamlastik ve otele dogru yola çiktik yolda hiç konüsmadik otle geldik ve hemen odaya çiktik kapiyi örter örtmez dudaklarima yapisti ve deliler gibi öpmeye basladi ben cok az tepki veriyordum ve asagilara dogru inmeye basladi ve

benim tahminimce 20lik(hiç ölçmedim) yarrag1 emmeye baslad1 agzina bosalana kadar devam etti ve bütün menileri içtikten snra tekrar baslad1 emmeye bunda niyeti büyütüp arkadan onu becermemi saglamakti ama ben bu olayi yapamayacagimi düsünüyordum ve benim yarragi büyüttükten sonra içime gir dedi ve önüme dogru domaldi ben tam girecekken toparlandimve üzerimi giyindim yüzüme bakti ve ne oldugunu söyledim ben yeterince temiz olmadini temizlenmesi gerektigini söyledim yüzüme bakti eger bu ise bu kolay dedi ve dusagirecegini söyledi ben de onu bekleyecegimi söylediktenn sonra dusa girdi ve ben arakama bile bakmadan oradan ayrildim ve bi daha onla görüsmedim ve zamn geçtikçe çok pisman oldum ama bi daha o olmayacakti simdi bazen kendini belli eden pasif arkadaslar1 gördügümde çok tahrik oluyorrum ve çokk uzun bi ah çekiyorum
Neden beceremedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder