25 Ağustos 2012 Cumartesi

Otobüsdeki sarı saçlı kız

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Selamlar,

Ben ismini yazmak istemeyen bir gönderiniz.

İzmit - Adapazarı arası geliyorduk otobüs ful çekiyordu ben ayakda sağ tarafdaki sarı saçlı mavi gözlü bir kız vardı bende çaktırmadan ona bakıyom filan o bana en son elimi onun koltugun arkasına koydum saclarını elliyom filan o utandı bir şeyler anladı ileri filan gitti sonra birileri bindi oda genç oldugu ve benden rahatsız oldu sanırım kalkdı yaşlı teyzeye yer verdi tamda önüme geçti işte o zaman anladım benim için geçtini otobüs gittikce alıyordu çünkü son araba idi saat 23:00  başka servis yoktu sabah'a kadar kızın arkasına yapıstım saclarını filan kokluyom filan sonra bir kağıt çıkardı ve bir şeyler karaladı ilerde inebilirmiyim dedi ve tek'in önünde indi ve kartı bana çaktırmadan verdi o kart telefon nosuydu.Otobüsdeki sarı saçlı kız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder