25 Ağustos 2012 Cumartesi

sevgiLimle evde sex hikayeleri

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
ben 24 yaşındayım.geçen gün oturmuş evde oyalanacak bişeyler arıyordum.ondan sonra kız arkadaşımı eve davet ettim.
oturduk sohbet ettik.ama öyle kolay değil dayanmak mini etek,üstten 3 düğmesi açılmış sexy bir gömlek.dayanamıyorum
okşamaya başladım dev osmanı.okşadım okşadım dayanamıyorum.ondan sonra fark etti içecek bişeyler getiriyim dedi.
içeride bi düğmesini daha açmış eee hoşuna gitti herhalde.dayanamıyom.konuştuk konuştuk konu döndü dolaştı sex'e geldi.
ama süperdi hiç denemek istedin mi dedim.şu an istiyorum dedi şaştım.ağzım açık kaldı.öptüm dudağından.oda erotik olsun
diye ısırdı dudağımı.ondan sonra odaya gittik.seviştik,offfff neydi beeee...sevgiLimle evde sex hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder