25 Ağustos 2012 Cumartesi

Sexi kuzenim ah yavrum benim

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler

benim adım mert kuzenim adıda gizem ikimizde 18 yaşındayız kuzenim sarışın ben ise esmerim onunla ilk sex le ilgili şeyler konuştum sonra biz onlara oturmaya gittigimizde biz bilgisayara gidilim dedi bende kabul ettim ve orda göbegine bi elyim dedim ve aslında memelerini eliyordum ve bişey demiyodu biraz bacaklarını eliyordum

ve dediki oyun oynayılım bilgisayardan ikişilik açtı ve her bölüümden yanaklarını öpüyordum bişey demiyodu ve yavaş yavaş dudaklarnı eledim ve biraz öptum ve bişey demedi bende bacaklarını eliyodu ve kaltı annesi çagırdı ve geldiginde sandalyessine elimi koydumve oturdu 30 saniye kaldı ve amını eliyodum çok zevkliydi amı sulan di sonra çektim

Sexi kuzenim ah yavrum benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder