25 Ağustos 2012 Cumartesi

Tanımıyordum ama sikiştik

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
slm arkadaslar bu bır gercektır meslegım ıcabı evın bırıne gıttım ve kapıyı caldım evın ıcınden yukarı gel dıye bır ses geldı yatak odasından ses gelıyordu ıcerı gırdım ve kımseler yoktu baktımkı kardolabın kapakları sokulmustu sen ısını yap dıye bır ses daha geldı ben ısımı yapmaya basladım ve calısırken bvırde karsımdakı bayan cırılcıplak su bornozu verırmısın dedı ve ben cok utanmıstım uzattım bu arada benımkı hemen kalktı kadın bunu farkedınce yanıma yaklasdı ve basladı ellemeye ben donup kalmıstım hıc kıpırdayamadan bekledımve agzına aldı ben basladım sevmeye yalamaya yarım saat sevdım ve yaladıktan sonra ıcıne gırdım ve tam uc saat hıcdurmadan yattık arkasından ıstedım fazla buyuk dıye ıstemedı cok ısrar ettım ama arkasından yapamadım arkası halen gozumun onunden gıtmıyorTanımıyordum ama sikiştik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder