25 Ağustos 2012 Cumartesi

Teyzemi çadırda siktim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Merhaba öncelikle yazdığım hikaye tamamı ile gerçektir hiç bir yerinde sallamasyon ve uydurma yokturben 19 yaşında 1.85 boyunda kumral arkadaşlar tarafından yakışıklı diye nitelendirilen bir erkeğimteyzem ise 32 yaşında evli bir çocuk annesi, 1.70 boyunda 50-60 kg aralığında dolgun kalçalı taş gibi bir kadın..her fırsatta yakışıklılığımı dile getirir beni bu durum deli ederdi.. Hikayeye geçecek olursakYaz şenlikleri vardı bizim aileler de yoğun iş stresi sebebi ile 1 haftalığına katılmıştı bu şenliklere..eniştem ise 3 aylık almanya seferine çıkmıştı iş sebebi ile.sadece ilk gün bizle kalıp gitti..toplam 3 çadır vardı bizde, kampta ise toplamda 25-30 taneyi buluyordu..salı gecesi bütün kamp anlaşmıştı ve masa kuracaklardı.. kasa kasa içkiler geldi.. herkes masadaydı sadece ben içmiyordum..o kadar büyük masa görmemiştim hayatımda..kendimi zor tutuyordum içmemek için çünkü yararlanmak istiyordum bu geceden.. neyse teyzem çok geçmeden kafayı buldu..aldım teyzemi çadıra götürdüm hemen attı kendini yatağa hiç bir şeyden habersiz yüzüstü uzanmış uyuyordu..ben ise onun o muhteşem kalçasına bakmaktan kendimi alamıyordum..teyzemi ara ara yokluyor kalçalarını elleyip zevke geliyordum.. Hemen bacaklarına oturdum..kalçalarını okşamaya başladım..çok güzel dolgun ve bir o kadarda yumuşak kalçaları vardı.. hemen pantolonunu indirdim benim aleti kalçalarına sürtmeye başladım.müthiş zevk alıyordum teyzem ise alkolun verdiği uyuşukluk ile uyuyordu ben hala yarağımı amında gezdiriyordum..benimki de ateş gibi olmuştu.. ve anlamadan boşaldım hemen..hiç bu kadar fazla döl çıkmamıştı benim aletten..neyse ben biraz harekete geçmek istedim benim sıcak aleti teyzemin amına soktumoda ne teyzemin amı kaynar derece de sıcaktı..ben gitgellere başlamıştım teyzem ise uyandı o sırada ben kendimden geçmiş bir halde devam ediyodum teyzem ise ses çıkarmıyor zevk almaya bakıyordu inanılmaz yumuşak kalçaları vardı bir yandan kalçalarını avuçluyordum bir yandan sikiyordum.inanılmaz derecede zevk alıyordum teyzem biraz kendine geldi gülümseyerek kalktı sonra benim aleti emmeye başladı ben bu durumu sevmediğimden fazla dayanamadım teyzem alkollü olduğu içinde fazla pozisyon yapamıyordum ama oda sikişmek istiyordu nede olsa 3 ay daha sikişemeyecekti.. teyzem yan yattı bende hemen arkasına geçtim ve benim aleti yine daldırıyordum teyzemin sıcacık amına..teyzem ise uyku ile karışık zevk almaya çalışıyordu.. ben ise çadırında verdiği akustik ile daha bir sert sikiyordum teyzemi.. ben onun yumuşacık kalçalarına hastaydım götünden becermek istiyordum.. yine yüzüstü yattı..ben bu sefer götüne sokmaya çalışıyordum ama hem teyzem bağırıyor hem ben bağırıyordum..girmiyordu..evde olsak hemen bir çözüm bulurdum ama burda yapacak başka bir şey yoktu..herşeyi göze alarak teyzemin ağzını elimle kapattım ve son derece sert bir hızla daldırdım teyzemin bağırışı kadar benimde yarağım acımıştı bunun etkisi ile biraz bekledim o sırada taş gibi memelerini avuçluyordum..sanki memeleri onun değil bir başkasınındı..kalçaları yumuşacık memeleri ise çok sertti..bende am buldun kıllısını arıyon! felsefesine dayanarak sikişe devam ettim.götü biraz genişlemişti..ben ise fena hale gelmiştim..git gellere devam ettim ve götüne saatte 100 kmh hızda menilerimi yolladım..ama devam ediyordum çok güzel kalçaları vardı bırakmak istemiyordum..saat gece 2 suları idi..masa toplanıyor bende hafiften etrafı temizlemeye bakıyordum.teyzem ise hadi devam edelim diyip duruyordu..neyse çadıra 3 kişi daha geldi,tanımıyorduk.. çadır ortadan fermuarlıydı bize baktılar uyuyorlar ortadaki fermuarı çekip yattılar onlar daha beter sarhoştu..bir an onlarıda becermek geldi aklıma ama yanımda müthiş doldun kalçalı teyzem varken oraya gitmek ihanet olurdu benim için..ben ise 3-4 yıldır hayalini kurduğum teyzemin kocası gibi olmuştum sabah güneşi yeni yeni aydınlatıyordu çadırı uyandım..teyzem kalçasını bana yaslamış uyur durumdaydı bende ne kadar sikişme isteği olsada fena halde bitik durumdaydım..bu fırsatın bir daha elime geçmeyeceğini bilerek devam ettim.. teyzemin kumaş pantalonunun üzerinden götünü okşuyordum hala beni ister durumdaydı teyzem..sonra biraz kendine geldi bana yüzünü dönü..ikimizde yan yatmış öpüşüyorduk..ben onun çilekli dudaklarını yiyordum oda benim dudaklarımı ısırıyordu..her ısrışında beni bağırttın bende sana acı vericem dercesine sertleştiriyordu darbelerini..ben ise o muheteşem götünü avuçlamaya devam ediyordum..götü avuçlarımda dans ediyordu inanılmaz derecede yumuşaktı.. daha önce hiç bu kadar yumuşak göte çakmamıştım ve bu zevki hiç alamamıştım..teyzem kendine geldiği için olay daha zevkli hale gelmişti üstüme çıktı pantolonunu indirdi ve amını yerleştirdi aletin üzerine..hem öpüşmeye devam ediyor hemde sikiyordum teyzemi..bu sefer teyzem yön veriyordu her şeye..ben zevkini çıkarıyordum.. biraz daha git gel yaptık teyzem de dayanamayıp üzerime yatmıştı ama hala devam ediyorduk..kalçalarını avuçlamaya devam ediyor hemde sikmeye doyamıyordum..32 lik teyzemi..bedenlerimiz birleşmişti artık o üzerimde yatıyordu ben alttan işi devam ettiriyordum..birazda 69 da devam ettikten sonra teyzem uzandı dinlendik biraz..ben ise son parça menilerimi boşaltıp iyice rahatlamak istiyordum teyzem yüzüstü yatıyordu yine hemen altına 2 yastık koyarak kalçasını biraz kaldırdım..bu pozisyon hoşuma gitmiş bir o kadar da zevk vericiydi..teyzemin kalçası sikişmenin etkisi ile bedenime çarptıkça daha da azıyor daha da sikmek istiyordum..yine içine boşaldıktan sonra rahatlamış ama bitik durumdaydık..etrafı temizledik ve uykuya geçtik sabah 6 da yattık akşam 9 da uyandık..teyzem kalktı dudağımdan öptü ben dışardayım canım dedi..ben iyice moda girmiştim.sanki kocasıydım..dışarıya baktım kamp ahalisi ateşin başında otoruyor muhabbet ediyor bazıları çekirdek yiyor bazıları bira içiyordu..benim kalkacak halim yoktu..kasıklarım çok ağırıyordu.zorzahmet kalktım kendimde bir değişiklik hissediyordum ama ne?.. kamptaki kızlar ne biçim yürüyorsun diyince değişikliği hissettim..sanki ben teyzemi sikmemiştimde teyzem beni sikmişti yürüyüşüm sesim bile değişmişti..teyzem ise hafiften gülüyordu..o kamp günü teyzemi 3 defa daha becerdimhayatımın en mutlu günlerini teyzemle yaşıyorum..öğrendiğime göre bizim saf enişte hiç ilişkiye girmiyormuş..teyzeme biraz anlattırdım durumu sonra benle giderirsin dedim eksik günlerini tamam dedi..bundan sonra hep teyzemleyim..1. sınıfa giden kızı var okul bitince bizde kalıcak.. bizim ev 2 katlı bizimkiler üst katta kalıyor..ben ise altta büyük odada yatıyorum..odamda iki yatak var..bilmem anlatabildim mi bu hikayeyi beğenirseniz teyzemle maceralarımı yine yazıcam.. kalın sağlıcaklaTeyzemi çadırda siktim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder