8 Şubat 2013 Cuma

ben liseli esra- bakirelik hikayem

Merhaba, bu azgın erotik hikayeleri okuyanlar :) adım esra. Ben meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim. Okulun son haftalarıydı, ben her zamanki kabil eteğimi kıvırmış okula gittim. O gün biyoloji dersimizin konusu üremekti... Ben konuya tamamen duygusal yaklaştım ve bir an kendimden geçtim. Derhal benim boşalmam gerekiyordu. Sabah olduğundan ve devamsızlık sorunu olduğundan eve de gidemiyordum, ama benim boşalmam lazımdı. Tenefüste okulun yanından gecen bir bahçıvandan havuç aldım. Artıkk karar vermiştim o havuç sayesinde boşalacaktım... Havucu tuvaletn cop kovasına attım. ders başladı. midem bulanıyor diye hocamdan izin aldım ve tuvalete gitim. ilk işim havucu çöpten almaktı. havucu aldım güzelce yıkadım birazda sabunladıktan sonra doğru tuvaletin kabinine eteğimi kıvırdımamımın kulakları açılıp kapanıyordu. havucu amıma sürtüp boşalmaya çalışıyordum. ama sadece sürtmek beni kesmedi. ve sokmaya karar verdim ama daha bakireydim. bu yüzden sadce ucunu sokmaya karar vedim. bu sokuş beni dahada etkilemişti. bir an kendime mukayet olamadım ve haucun yarısını içime aldım. işşte o an bekaretim bir havuc tarafından gitmişti. artık havucun tamamını içime ala bilyordom bu arada da çok acı çekiyordum. artık ayaklarımyerden kesilmişti. bir melek kabil uçuyordum. ve büyük bir patlamayla patladım. inanın zevk suyum kanla beraber süzüle süzüle ayaklarıma kadar iniyordu. sonra hemen tuvalet kağıdıyla bacaklarımı tamizledim. o sırada tenefüs zili çaldı. ben o kalabalıktan yararlanarak havucu . sınıfa soktum... Akşam eve geldiğimimde de aynı işi tekrarladım. ama bu sefer kalın tarafını ilk sokuyordum. çok acıyordu kalın tarafını amıma yerleştirdim. yavaş yavaş iktiriyordum. tamamı girmişti. çok acı çekiyor evde de kimse olmadığı için rahatça bağrıyordum. sok çıkar işlemini 2 3 kez tekrarladıktan sonra, birden havucun ince tarafı elimde . kalın tarafı amımda kalmıştı. çok acı çekiyor ve korkuyordum. hemen ıkınmaya başladım. tam o sırada annem geldi.ben tuvalette bu işi yaptığımdan biraz dha zamanım vardı.ıknıyor ve içimdekini çıkarmaya çalışıyordum. hafif kırık taraf çıkınca hemen tuttum çıkardım. daha sonra birdaha havuçla hiç yapmadım. şimdi yeni tercihim patlıcan. bir erkekle denicem fakat . korkuyorum ... ;-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder