25 Ağustos 2012 Cumartesi

Aycanin Seks Hikayeleri

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
merhaba adım ayça.size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum; klasik sıkıcı bir cumartesi günüydü ve annemler hafta sonu için tatile çıkmışlardı. bende küçük bir yaramazlık yapmak istedim ve eve erkek arkadaşımı çağırdım.neredeyse 2 aydır çıkıyorduk ama ben öpüşmekten ileri gitmek istememiştim. bakire değilim sadece onu iyice azdırmak istemiştim. neyse onu arayıp bize çağırdım ve o gelene kadar süslendim. onu iyice azdırıp baştan çıkarmak istiyordum. mini siyah yazlık bir elbise giydim içime sütyen giymedim çünkü elbisenin derin bir dekoltesi vardı altıma seksi bir iççamaşırı giydim. bir süre sonra o geldi birşeyler içip konuşmaya başladık. gözlerini uzun bacaklarımdan ve iri göğüslerimden alamıyordu. konuşurken iyice birbirimize sokulmuştuk ve öpüşmeye başladık.dili adeta ağzımın içinde dans ediyordu. sanki delirmiş gibi öpüyordu beni. ağzı boynuma kaydı ve boynumu öpmeye başladı bir yandanda elleri göğüslerimdeydi. göğüslerimi sıkmaya başladı . ben biraz tedirgindim ama artık geri dönüşü yoktu. beni kucağına alıp annemlerin yatağına götürdü bir çırpıda beni soydu ve ve kendiside soyundu artık sadece iççamaşırlarımızla kalmıştık. vücuduma bakıp "bu anı uzun zamandır bekliyordum" dedi göğüslerimi yalamaya başladı birden kabalaşmaya başladı.göğüs uçlarımı sertçe ısırıyordu canım yanıyordu ama hoşuma gidiyordu canımın yanması yinede bağırdım ve "kapa çeneni..beni okadar beklettikten sonra ne bekliyordunki..neredeyse patlıycam"dedi sonra yatağa uzandı ve saçlarımdan tutup beni aşağıya bastırdı başım onun ufaklıkla aynı hizadaydı. "ağzına al" dedi ben "hayır yapmak istemiyorum" deyince "ağzına al şunu dedim sana" diyerek kafamı boxerına bastırdı. bana sert davranması beni korkuturken aynı anda hoşumada gidiyordu.canımın yanmasından ve bana kötü davranılmasından hoşlandığımı biliyordu. dediğini yaptım boxerını çıkarıp onunkini elime aldım bu kadar kalın olmasını beklemiyordum. dibinden tutup başını öpmeye başladım yarrağının her tarafını dondurma gibi yaladım o biryandan inlerken bir yandanda kafamı yarrağına doğru bastırıyordu. ağzıma soktum o saçımdan tutup başımı çekip iterek git-gel yapmamı sağlıyordu. "tamamını ağzına al..hadiii" diye inliyordu ama o kadar kalındı ki sığmıyordu. kalkıp yatakta diz üstü durdu ve başımı sabit tutarak kendisi git gel yapmaya başladı "amcık ağızlık benim ooohhh ne kadar beceriklisin ohh bütün deliklerini sikicem senin aaaahhh" diye sayıklamaya başladı. neredeysee nefes alamıyor gibiydim gözlerim yaşardı ve boğazım yanıyordu. bir anda "aaaaahhhh ouhhhhh harikasın bebeğim" diyerk kasılmaya ve boşalmaya başladı kafamı çekmeye çalıştım ama o kendisini ağzıma bastırıp "yut şunları yoksa olacaklara karışmam" dedi. boşaldıktan sonra bile yarrağı inmedi hala dimdikti ama temizlememi istedi dilimle her yanını temizledim. sonra beni yatağa yatırdı ve dudaklarımdan başlayarak heryerimi yalamaya ve ısırmaya başladı. boynumdan göğüslerime indi ve uçlarını dişleyip dişleriyle çekmeyebaşladı ben acıdan ve zevkten inliyordum. canımın yanması beni zevkten deli etmişti. göğüslerimi yalarken bir yandan parmağını içime soktu ve ben bir anda kasılarak boşaldım. sora dili yavaşça göbek deliğime ordan kasıklarıma geldi. dil darbeleriyle beni mahvetmişti. "içime gir artık nolursun" dedim ama o "daha değil bebeğim daha çoook yalvarıcaksın" dedi dili içime girip çıkmaya başladı klitorisimi ve amdudaklarımı ısırıp dişleriyle çekmeye başladı. ben zevkten inleyip kıvranıyordum parmakları bir yandan içime girerken bir yandanda amımı yalıyordu. resmen amımla öpüşüyordu. daha fazla dayanamayıp çığlıklar içinde boşalmaya başladım. sonra üstüme çıktı ve yarrağının başını amıma sürtmeye başladı ben "hadi sok..çıldırmak üzereyim hadi aşkım düz beni içimi parçala dağıt" deyince başını sokup çıkarmaya başladı ben kendimi ona doğru ittirdim ama hala başını sokup çıkarıyordu. yüksek sesle inledim "kökleee hadiii kökle.. dibine kadar sok tamamını sok" dedim. birden yüklendi ve tamamı girdi.birden çığlık attım gerçekten içim parçalanmış gibi hissettim. ama o canımın yanmasına aldırmadı gidip gelmeye başladı ıslak amıma vuran taşakları beni daha da tahrik ediyordu. birden içinden çıktı domal dedi. ben ne yapıcağını anladım. dolmaldım ve o parmağına krem sürüp arkama soktu deliği genişletmeye çalıştı ama parmağı bile zor girdi ve parmağından bile canım yandı. kalın yarrağını dayadı ve yüklendi ama alamadım. çığlık atmaya başladım canım yanıyordu "dur nolursun dur canım yanıyor" dedim. o "istediğin bu değilmiydi ha.. katlanıcaksın" dedi ve göt yanaklarımı tokatlamaya başladı. belimden tutup yarrağını tekrardan deliğime dayadı ve aynı anda beni kendisine çekti. başı girmişti ama içim parçalanmıştı resmen ardarda bağırıyordum "kapa çeneni" deyip göt yanaklarıma vurmaya başladı. canımın yanmasına aldırmadan içime girip çıkmaya başladı. bir süre sonra zevk almaya başladım. ama o hemen boşaldı ve içimden çıkıp bir mola verdik yarrağını tekrar ağzıma verdi. onunki iyice sertleşince beni yine domalttı ve direk arka deliğime sokup köklemey başladı. çok canım yanmıştı neredeyse ağlıycaktım ama alıştım ve " aaahhh hadi erkeğim kölen olayım düz beni sik beni aaahhh amımdanda sik tüm deliklerime döşe.." diye bağırmaya başladım. boşalmasına yakın amıma girdi ve bir süre öyle dewam etti ve boşalırken içimden çıkıp beni kendisine döndürdü ve her yerimi dölle yıkadı ağzıma gelenleri yutmaya çalıştım. sonra bir posta da duşta sikti beni. sabah karşı ewden çıktı ve ben bir hafta göt üstü oturamadım. ama şimdi götümde amımda genişledi. canı istediği zaman kuytu bir yer bulup domaltıp iki dakikada beceriyor..
Aycanin Seks Hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder