25 Ağustos 2012 Cumartesi

Sevgilimin Ev Arkadaşına Mali Verdim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Sevgilimin Ev Arkadaşına Mali Verdim

Merhabalar, ben 1.71 boyunda, kumral, 22 yaşında, İzmirli bir kızım. Adım Ümran. Size sevgilimin ev arkadaşıyla yaşadıklarımı anlatacam. seksi olmak hep beni mutlu ederdi. Orta okuldan beri hep erkeklerin dikkatini çekmekten hoşlanırdım. Şu an üniversitede okuyorum ve bu durum değişmedi, bazen ince keten pantolonumun içine tanga giyip okula gidiyor herkesin bana bakmasını sağlıyorum. Bazen siyah transparan bluz ile geziyorum. Mini etek

giyip bacak bacak üstüne atarak oturduğumda erkeklerin kaçamak bakışları beni çok tahrik ediyor. Sınıfımdaki erkekler bana arkadaş gibi davranıyorlar ama aslında hepsinin beni sikmekten başka bişey düşünmediklerini bilmek beni çıldırtıyor. Erkek arkadaşımın ev arkadaşı Cenk de benimle ilgili benzer duygular

besliyordu. Oturduğumda bacaklarıma, eğildiğimde göğüslerime bakıyor sonra da belli etmemeye çalışarak uzaklaşıyordu. Cenkin kaslı kolları, sert yüz hatları, düzgün vücudu beni

ona çekiyordu. Sınıftaki kızları sık sık Cenk hakkında konuşurlarken görüyordum. Cenkin çok iyi seks yaptığından bahsediyorlardı, dayanamıyordum... Sevgilimin memleketine gittiği bir haftasonu secgilimin İzmirde Cenk ile kaldığı öğrenci evine gittim. Kapıyı Cenk açtı. Beni içeri davet etti. Sevgilim Mustafanın memlekete

gittiğini söyledi, bunu biliyordum ama bilmiyormuş gibi yaptım. Bana çay içip içemeyeceğimi sordu. Çay, sohbet derken sıcak bir ortam oluşmuştu ama Cenkin de benim de derdim dostça bir sohbet değildi. Cenk, ev arkadaşının sevgilisi olmam nedeniyle bana dikkatli davranıyordu. Ona .

Mustafanın beni cinsel anlamda tatmin edemediğini söyledim. Kendisinin bu konudaki şanını sınıftaki kızlardan duyduğumu söyledim. "Keşke Mustafa da senin gibi olsaydı..." dediğimde Cenk azgınlıktan çıldıracak gibi olmuştu. Okun yaydan çıktığını biliyordum, artık dönüş yoktu ve Cenkin güçlü kollarını okşamaya başladım.

Cenk beni ince belimden kaldırdığı gibi yatak odasına götürdü. heyecanlı olduğu gözlerinden belliydi, ben de çok tahrik olmuştum. Cenkle öpüşürken üzerimdeki bluzün nasıl çıktığını bile anlayamadım. Elinin biri mini eteğimin altından kalçalarımı okşarken dili de boynumda geziniyordu. Göğüslerimi sutyenimden kurtardığında ilk orgazmımı yaşamıştım. Sonra eteğimi çıkardı ve tangamla karşısındaydım. Sürekli bana iltifatlar yağdırıyor, kalçalarımı çok beğendiğini söylüyordu. Ben onun üzerindekileri

çıkarmaya başladığımda göğüslerimi yalıyordu. Şortunu ve boxerını birlikte çıkardım ve inanılmaz sertlikteki sikini ellerime aldım. Gözlerimin içine bakıyordu. Sikinin başını

yaladığımda kasılıyor, ağzıma aldığımda çıldıracak gibi oluyordu. 10 dakika kadar Cenkin sikini emdim. Çok uzun değildi ama tamamını ağzıma almak istediğimde boğazıma deyiyordu. Kalın sayılabilecek bir siki vardı. Beni kaldırıp tangamı sertçe kalçalarımdan çıkardı. Önünde eğilmemi sağladı ve arkamdan amımı

yalamaya koyuldu. Amımdan akan sular bacaklarımı ıslatıncaya kadar devam etti. Bazen dilini götüme de kaydırıyordu Bunun benim de hoşuma gittiğini görünce parmağıyla arka deliğime masaj yaptı. Bu yalama işlemleri sırasında ben ikinci orgazmımı da yaşamıştım. Eğilmiş olduğum o pozisyonda arkama geçerek

amıma girdi. Amımı sertçe sikiyor bir yandan da kalçalarımı avuçlarıyla sıkıştırıyordu. Kalçalarımı sıkıştırması hem canımı yakıyor hem de beni daha

da azdırıyordu. Bir ara götüme parmağını soktu. Bu bana ayrı bir heyecan vermişti, sanırım arkamı da sikmek istiyordu. Daha önce bunu hiç yapmamıştım ama Cenke itiraz etmeyi düşünmüyordum. Aynı pozisyonda beni uzunca bir süre sikti ve beni kucağına alarak altımda uzandı. Bu pozisyonda göğüslerimi okşuyor ve emiyordu. Ben üçüncü orgazmımı yaşamıştım ki beni kaldırıp tekrar arkamı çevirdi. Hiç konuşmuyordu, sadece

seks yapmaya programlanmış gibi davranıyordu. Kendinden emin hareketlerle getirdiği kremi arka deliğime sürdü. Parmağıyla biraz masaj yaptıktan sonra sikine de .

krem sürdü. Arkamda yerini aldığında heyecendan titriyordum, Cenk götümü sikecekti! götüme ilk yüklenmede giremedi ama daha da bastırıyordu. heyecanım acıyla karışıyor ve daha daartıyordu. Cenk götüme tam girdiğinde acıdan yastığı ısırıyordum. Cenk canımın yanmasından haz duyuyormuş gibi hareketlerini daha da hızlandırdı ve sert darbelerle sikini götüme vuruyordu. Taşakları alttan amıma çarpıyordu. Canımın acısı zevk almamı engelliyordu ama Cenkin okşamaları, dil

darbeleri, dokunuşları hoşuma gidiyordu. İçime patladığında götümde bir hortum var gibi hissetmiştim. Boşaldıkça boşalıyor, bir türlü bitmek bilmiyordu. Sonra yanıma uzandı ve "harikasın" dedi. O gece ve sonraki gece Cenkile kaldım. Sevgilimin tabii ki haberi yok ve ara sıra Cem ile yatıyorum artık.
Sevgilimin Ev Arkadaşına Mali Verdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder