25 Ağustos 2012 Cumartesi

Yaşlı Teyze

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
slm ben ibrahim olgun kadın sikmeyi çok severim yine bir gün alt komşumuz olan dilber abla ben işe giderken beni oğlunun bozulan bilgisayarına bakmam için içeri çağırdı evde yalnızdı dilber ablanın iri göğüsleri ve kocaman gtü vardı hep onu sikme hayalleri kurardım kocası şehir dışında çalışır haftada bikere eve gelirdi ben bilgisayara bakarken oda temizlik yapıyordu gözlerimi ondan alamıyordum

ona baktıımı farketti gülümsemeye başladı bana yatak odamın ampülü patladı değiştire bilrmisin dedi tabiki dedim odaya girdiimde biraz dağınıktı kusura bakma dedi yalnızlıktan yatakla yorganla sevişiyorum dedi bende öyleyim abla dedim ve bian da dudaklarıma yapıştı öyle ateşli öpüşüyorduki yanıyordu zevkten adeta hamen yatağa attım üzerini soydum her yerini yalıyordum emiyordum göğüslerini parçalarcasına emmeye başladım amına kadar inmiştim amı ateş gibi yanıyordu sok artık diye inlemeye başladı çıldırtıyor ve yalvartıyordum onu dilimi göt deliğine kadar soktum zevten uçuyordu sikimi ağzına verdim biraz yaladıktan sora güzel bir domaltım amına girdim birden çığlık attı daha hızlı aşkım daha hızlı diye haykırmrya başladı 15 dakika boyunca hiç çıkarma dan tam tempo siktim ve içine boşaldım daha sonra sikimi koca memlereinin arasına skıştırdım bian zekten ölecek sandım götten sikmek istedim ilk önce kabül etmedi ama sonra beni kırmadı göt deliği daracıktı ve kimseye götten vermemişti deliğin kener larına vazelin sürdüm ve sikimi zorlamaya başladım dilber abla bian baygın lık geçirdi ama azgın boğaya dönüşen sikime karşı koyamadı öyle bir pompalıyordum ki adeta parçaladım götünü tam tam patşarken çıkarap ağzına boşaldım ogün işe gitmedim ve ğlu okuldan gelene kadar şikiştik aynı şekilde 50 lik ablasınıda siktm
Yaşlı Teyze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder