25 Ağustos 2012 Cumartesi

Çıldırttım

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
üniversitede ceren adında çok güzel bir kızvardı.herkesin gözü ondaydı.bende onu sewiyordum ama açılamıyordum.en sonunda karar verip ona çıkma teklifi ettim.cilve yaptı ama kabul etti.çıkma günmüzden 3 ay sonra onu ewimize çağırdım.ders çalışmak için ewde kimse yoktu ewe gelirken çekindi bişey olmaz dedim yarım saat sonra azcık dinlenelim dedi karşılıklı dinlenirken birden kalçasını okşamaya başladım

olmaz dedi ama ben çok azmıştım elbisesini yırttım eteğini çıkarttım kurtulmaya çalıştı çığlık attı ama fayda sağlamadı ona penisimi amına soktum artık onada zevk gelince sikimi ağzına boşalttım sonra kucağıma aldım ve onu bi at edasıyla zıplatmaya başladım zevkten inim inim titriyordum dahasonra onukanepe üzerinde domalttım ilk başta istemedi zorladım ve sikimi tükürükleyim yavaş yavaş götüne soktum zevki gelince zorlamadı o benim kadınım olmuştu üniversite sonuna kadar da boş olduğumuz çoğu vakit seviştik
Çıldırttım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder