25 Ağustos 2012 Cumartesi

Ablam Beni Gözetliyor

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Bir gün eve geldiğimde kimsecikler yoktu.Hemen aldığım sex dergisini okumaya başladım.Aradan zaman geçmeden,ablam geldi,ablam lise son sınıf öğrencisiydi.Ben hemen dergiyi kaldırdım.ablam bana bu günün çok yorucu bir gün olduğunu söyledi,banyoya girmesi gerekiyormuş.

Banyoya girdikten sonra,ben dergiyi çıkarıp,çekmeye başladım ki ablam beni çağırdı."Belimi ovarmısın" dedi.Ablamın adı merve idi.Ablamın amını gördüm sikim taş gibi olmuştu.Sonra ablama yetermi dedim."tamam" dedi içeri girdim.Dergimi okurken ablam içeri girdi"ne yapıyorsun?"dedi.Ben çok korkmuştum.

Bana devam et dedi."hep bunları merak ediyordum"dedi.sonra sikimle oynamaya başladı,dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra,koltuğa

   oturdu bacalarını açtı.Ben "olmaz" dedim oda "yaptıklarını annemlere söylerim"dedi.ben devam ettim.İlk önce amını yaladım sıcak ve islaktı.Daha tam olgunlaşmamış memelerinin ucları taş gibiydi.Daha sonra hadi diye bağırdı,ben sikimi amına soktum,hızlandım tıpkı bir motor gibiydim.En sonunda boşaldım.

Ablam hala tatmin olmamıştı.Şimdide götüme diyordu.Ama bn boşalmıştım,ablam sikimi ağzına alarak,sikimi tekrar taş gibi yaptı.Bu sefer götüne sokuyordum."biraz yavaş daha önce hiç götten sikilmemiştim"dedi.Ben intikam alırcasına,aniden soktum çok bağırdı,bağırması ,inlemesi hoşuma gidiyordu.Bir beş dakika sınra götüne boşaldım.bu sefer tatmin olmuştu.Çünkü:ohlamıştı.Daha sonra annemler işten gelene kadar tekrarlamıştık bu olayları.

Şimdi ablam evli.Bazen kocası işteyken gidiyorum anı tazeletiyorum.Çok mutlu şimdi 1 aylık hamile.(benden değil)Gönderen: GölgeAblam Beni Gözetliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder