25 Ağustos 2012 Cumartesi

Emmi kızı

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Amca kızını siktim

Selam,



Sizlerle Emmi(amca) kızı ile olan hikayemi yazcam sonuna kadar okumanızı  tavsiye ederim çok dolan dırmadan  başlıyorum.



Biz yazları pamuk toplamaya köyümüze gideriz çukurova'ya her neyse bem evde kalırım o günde amca kızıda evde kaldı ben onunla hep hayeller kurardım



Öğlen için yemek gödürcekdi sende gelirmisin dedi bana bende tabi dedim ve yola düştük tarla bi 6km kadar var yürüyoruz muhabbet filan her neyse vardık yemekleri verdik vakit kaybetmeden dönüyoruz yolda.



Bana sorular soruyor ama yaşlarımız aynı 19 kız arkadaşın varmı vs. Bende çok filan dedim anlattım işte sosyal ağ siteleri filan



daha sonra eve vardık uykusu oldugunu yatcanı söyledi tabi dedim o yatı ve ben onu düşünerek hayeller sırasında 31 çekiyordum.



ve pat birden odaya girdi sor toplandım unatmana gerek yok dedi bana seni izliyordum istersen yalaya bilirim dedi sakıncası yok dedi ve benim penisi ağzına aldı amca kızı.



Daha sonra bakire oldugu için sadece sürdüm bırakdım bu yaz böyle geçti 2010 çok büyük olacak milli yapcam emmi kızını milli!



O yazıyıda sanal31.com ile paylasmak benim için mutluluk olur herhalde







Hepinize iyi sanal 31'ler. Diliyorum Adana'dan Osman Adanalıyık ağabey..Emmi kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder