25 Ağustos 2012 Cumartesi

hayatımın en güzel tatilinde zenci ve diğerleri...

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
merhabalar hikayeme geçmeden önce biraz kendimden bahsedeceğim, ben 22 yaşında henüz 1 yıllık evli güzel ve alımlı bir bayanım. ismimi söylemeyi tercih etmiyorum. ama söylemek gerekirse takma isim olarak melis diyelim. eşim muratla (takma isim) evliliğimizin 1. yılını kutlamak için tatile gitmeye karar verdik o iş yerinden 1 haftalık bir izin aldı bende eşyalarımı topladım valizimi hazırladım ve yola koyulduk. ertesi gün bodrumdaydık havalar çok sıcaktı ve aşırı kalabalıktı bodrum. bodrumda bir otele geldik 7 yıldızlı bir oteldi ve çok büyüktü. eşim murat 27 yaşında çekici bir erkektir. çekici olduğu kadar da kıskançtır. eşimi anlayamıyorum normal yaşamda giyim konusunda beni kısıtlar ve herkesten çok kıskanırdı, fakat seks hayatımızda olsun veya yatakta olsun sevişirken seks yaparken hep başkalarından bahseder fantezi yapardık. otel çok güzel bir oteldi, aşağı yukarı tüm hizmetleri vardı masaj hizmeti de dahil. odamıza yerleştik ve duşumuzu aldıktan sonra restauranta indik birşeyler yedik. eşime masaj da yapılıyormuş murat dedim, o ise elin adamının vücuduna elini sürmesine izin veremem hayatım dedi. eşim kıyafet konusunda beni biraz sıkıyor demiştim, ama eski kısa elbiselerimi ve dar eteklerimi de koymuştum valizime, odamıza çıktık eşime biraz cilve yaptım ve bu elbiselerimi burada giyebilmek için izin istedim. izin vermedi bende ne olacak sanki tanıdığımız birileri var dedim. o da biraz düşündükten sonra haklısın karıcım giyebilirsin dedi. o gece seks yapmadık biraz seviştik ve en dar askılı ve dekolteli badimle dar eteğimi giydim altıma da bilerek iç çamaşırı giymedim, ve diskoya indik. içerisi çok kalabalık ve karanlıktı. arada ortamı coşturmak için köpük ve sis püskürtüyorlardı. eşimle köşelerde bir yere oturduk ve birer viski ısmarladık. viskilerimiz geldi içiyorduk fakat bir ara eşimin sevişen gençlere baktığını ve adamın yanındaki kıza göz kırptığını gördüm, çok kıskanmıştım. bende eşime belli etmeden etraftaki yakışıklıları kesmeye başlamıştım. o gece o şekilde geçti ve odamıza çıktık. eşim sevişmek istediğni söyledi ve seviştikten sonra ilişkiye girdik. eşime her tarafımın ağrıdığını yarın masaja gidip gidemeyeceğmi sordum tepkisi tekrar aynı şekilde oldu ve surat astım 1-2 saat kadar, ne oldu diye sorduğunda kıskançlıklarından bıktığımı söyledim. o da tamam gidebilirsin demişti. masaj için 2 numaralı masaj odasına gittim ve görevli bayan odayı hazırlamıştı. talimatları verdi bende talimatlara göre sütyenimi ve iç çamaşırımı çıkartıp kalçamı bir örtü ile kapattım yüz üstü uzandım. 10 dakika kadar bekledikten sonra kapı açıldı yüz üstü yatıyordum. görevli masaj yağını sürmeye ve yavaş yavaş ayaklarımdan yukarıya doğru masaj yapmaya başladı. bir ara bacağım ağrıdı ve döndüğümde gördüğüm manzara mükemmeldi. masajımı 1.90 boylarında yaklaşık 25 yaşlarında bir zenci yapıyordu. vücudu gayet atletik ve şişkindi aman allahım çok etkilenmiştim. yavaş yavaş yukarıya doğru çıkmaya başladı. tahrik olmaya başlamıştım. kalçama kadar geldikten sonra kalçamı geçip sırtıma masaj yapmaya başladı ve son olarak zayıf bir türkceyle kalçanıza masaj yapmamı ister misiniz dedi bende etkilendiğim için olabilir tabiki dedim. kalçamdaki beyaz örtüyü kaldırdı ve masaj yağını tüm kalçama döktü, aman allahım çok güzel okşuyordu ve kadınlığımın ıslandığını hissettim. eliyle ve parmaklarıyla kalçamın arasında deliğime doğru masaj yapıyordu. sonradan yüzümü dönmemi ön tarafıma masaj yapacağını söyledi, tekrar ayaklarımdan başladı ve tüm vücuduma masaj yaptı son olarak sıra göğüslerime gelmişti göğüslerimi okşarken o kadar etkilendim ki o an orada kendimi siktirmek istedim. tahrik olduğum halimden belli olacak ki bir anda kadınlığımı okşamaya başladı, ben önceleri pişman oldum engel olmaya çalıştım ama bir yandan amımı okşuyor bir yandan göğüslerimi yalıyordu çok etkilendim ve karşılık vermeye başladım. beni biraz yaladıktan sonra sıranın bende olduğunu söyledi şortunu indirdi aman allahım abartmıyorum 25 cm büyüklüğünde bir siki vardı inik hali kocamınkinin kalkık haliyle aynıydı. inik olan sikini avcuma aldım ve başından köküne kadar fahişe gibi yalamaya başladım. siki ağzımda santim santim büyümüştü çok zevk alıyordum bir anda titreyerek tüm spermlerini ağzıma yüzüme boşalttı,boşalan spermlerini yutmaya çalıştım yutamadığım spermleri ağzımın kenarından aşağı taştı. bitti diye üzülüyordum tekrar ağzıma verdi ve kaldırdığım sikini amıma sokmak istediğini söyledi. hayır diyemedim çünkü o yarrağı yemek istiyordum. kocamı bugüne kadar hiç aldatmamıştım ama kocam yaptığımız fantezilerden dolayı bunları yaşamak istiyordu belki de. zenci sikini amıma sürttü ve ıslanan amımdan içeri girmeye çalıştı, sadece kafası girdi ve çok acı çekiyordum. kocamınki zencininkine göre çok küçüktü. bana sakin olmamı ve knendimi sıkmamamı söyledi dediklerini yaptım ve bir anda öyle bir yüklendi ki neye uğradığımı şaşırdım. çığlık atıyordum ki kolunu ağzıma dayadı ve kolunu ısırdım çığlık atmamak için. bu şekilde 5 kere orgazm oldum ve zenci en sonunda zevk geldiğini söyledi ben içime boşalmasını söyledim o nedense istemedi ve tüm spermelerini bir volkan patlaması gibi amcığımın üzerine kesik kesik attırdı. toparlandık ve öpüşüp ayrıldık. eşim nasıl olduğunu söyledi bende gayet güzel masaj yapıyorlar dedim. akşam oldu tekrar diskoya gittik. kocam istersem oynayabileceğimi söyledi bende dikkat çekmek amacıyla kalkıp oynadım. 2. gitmemizde yine daptar bir etek ve üstüme askısız bir bady giymiştim. altımda ise iç çamaşırı yoktu. kalktım biraz dans ettikten sonra slov yabancı bir müzik çalmaya başladı. tam yerime doğru giderken sırtımda bir el hissettim. yakışıklı sarışın bi genç onunla dans edip edemeyeceğimi sordu eşime baktım içki içiyordu olur dedim ve dans etmeye başladık. genç; çok güzel olduğumu bir erkek arkadaşım olup olmadığını sordu bende evliyim dedim. dansımızı ederken gencin elleri rahat durmuyordu sırtımdan kalçama iniyor ve erkekliğini kadınlığıma temas ettiriyordu. içimde iç çamaşırı olmadığı için çok rahat hissedebiliyordum. derken genc bana benimle birlikte olmak istediğini ve numaramı vermemi söyledi. bende numaramı verdim çağrı at ben kaydederim dedim. dans bitti ve yerimize gittim. eşim hadi odamıza çıkalım karıcım dedi birlikte odamıza çıktık eşim dudaklarıma yapıştı ve vahşice sevişmeye başladık. eşim beni hep öpüyor hem soyuyordu ilk defa bu kadar tahrik olmuştum. göğüslerimi yaladı ve kadınlığıma indi. kadınlığımı gördüğünde bu ne kız senin amın daracıktı genişlemiş ne sokuyosun dedi. bende gülerek sürekli siktiriyorum dedim. eşim kızmıştı ama kıskançlığından kızmıştı ve tahmin ediyorum ki tahrik te olmuştu. nasıl yaraklar yiyorsun diye sorduğunda zencilerden hoşlanıyorum yabancı tanımadığmız kişilerle yapıyorum dedim. sonradan şaka yaptığımı söyledim. eşim beni deniyor olabilirdi. daha sonra sevişirken kulağıma, dans ettiğmi gördüğünü ve o gencin temaslarının hoşuma gittiğini anladığını söyledi. istersem onu arayıp çağırabileceğimi söyledi. bende hemen kabul ettim. genci aradım adı cenkti. eşimin odada olmadığını isterse gelebileceğini söyledim. yaklaşık 10 dk. sonra kapı çaldı ve gelen cenkti yanında 1 arkadaşı daha vardı. arkadaşının ne iş olduğunu sordum. kendisinin yabancı olduğunu ve yalnız bırakamadığını söyledi. biraz oturduktan sonra cenk bir anda beni öpmeye başladı ve vücudumu okşuyordu. bir anda ikimiz de çırılçıplak kaldık. cenk memelerimi emiyordu uçlarına kesik kesik küçük ısırıklar konduruyordu. eşim de banyonun aralık kapısından bizi izliyordu. daha sonra çıkardı sikini ağzıma verdi cenkin siki zenciye göre biraz küçüktü ama yeteri kadar büyük bir siki vardı tahminen 22 cm falandı. cenk sikini yalattıktan sonra üzerime uzandı bacaklarımı ayırıp amımı yalamaya başladı. çok muhteşem yalıyordu amımın dudaklarını ayırıp içine dil darbeleri atıyor ve dilini arada amıma sokup içimde titretiyordu. eşim bunların hiç birini yapmamıştı ve cenkin yaptıkları beni zevkten öldürüyordu. biraz yaladıktan sonra cenk sikini amıma dayadı ve bacaklarımı omzuna aldı. bir anda kocaman sikini genişlemiş olan amcığıma soktu. kocam muhtemelen bizi izleyerek 31 çekiyordu. cenk beni bu şekilde şekilden şekile sokarak 3 posta sikti daha sonra gözüyle arkadaşına işeret etti. cenk sikini ağzıma verirken arkadaşı göt deliğimi yalamaya başlamıştı. eşimle uzun süre flört ettiğimiz için eşim beni defalarca götümden sikmişti bu yüzden götüm biraz genişlemişti ama bu kalın yarakları nasıl alacağımı düşünüyordum. götümün yalanması bana çok büyük zevk veriyordu. diğer yabancı olan arkadaşının adı tom muş. tom götümü yaladıktan sonra sikini çıkardı ve dayadı 20 cm civarlarında bir siki vardı tom'un. sikini yavaş yavaş götüme sokmaya başladı bu işi iyi biliyor ve acıtmadan yapıyordu. tom götümü sikerken cenk amıma indi ve sikini tekrar dayadı. o kadar çok boşaldı ve hala da bitirmek bilmiyordu. cenk amıma tekrar girdi. tom götümden cenk amımdan sikiyordu. hayatımda ilk defa bu kadar zevk alıyordum. cenk sikerken geliyorum diye bağırdı bende tam sikini çıkaracakken cenki kollarımla sarıp kendime doğru çektim ve tüm döllerini sıcak sıcak kadınlığımın içinde hissettim. cenk üzerini giyinmişti tom hala beni sikmeye devam ediyordu. eşimden ses soluk yoktu acaba ne yapıyordu veya işleri bittiğinde bana kızacakmıydı bir yandan bunu düşünürken bir yanda zevk dalgalarında boğuluyordum. ve 5 dk kadar daha siktikten sonra tom da tüm döllerini götümün içine akıttı. tom da üzerini giyinecekti ki eşim çıplak bir şekilde yanımıza geldi. eşim onların gözü önünde beni sikmek istediğini söyledi bende kabul ettim. eşim hemen sikini çıkartıp kadınlığıma dayadı. benim de fantezilerim olmalı diye düşündüm ve eşim beni sikerken ona tomun da onu sikmesini istediğimi bunun bana çok zevk vereceğini söyledim. eşim ben onun isteklerini kabul ettiğim için hemen kabul etti ve toma işaret ettim. tom tükürüklediği sikini eşimin götüne dayadı ve sabit bir şekilde durdu. eşim amımda gidip gelirken hareketsiz duran tomun sikini de götünden içeri alıyordu. bu bana aşırı derecede zevk veriyordu. derken eşim de amıma boşaldı. tom da eşimin götüne çoktan boşalmıştı. tom ve cenk odalarına gittiler. bu olayın kimseye söylenmeyeceğine dair söz verdirdim onları. onlar gittikten sonra eşime bana kızıp kızmadığını sordum. eşim ise sana kızabilir miyim hiç bundan çok zevk aldım. içine benden başka bir erkeğin giriyor olması belki kötü bisey ama senin zevk alman benim için çok önemli diyerek dudağıma bir öpücük kondurdu. 4 gün daha kaldıktan sonra istanbula evimize döndük. hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim. unutmayın ki seks muhteşem birşeydir, partnerinizle zevk aldığınız herşeyi yaşamanızı tavsiye ediyorum. en azından ondan habersiz onu aldatmaktan iyidir diye düşünüyorum ve herkese grup seksi tavsiye ediyorum...hayatımın en güzel tatilinde zenci ve diğerleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder