25 Ağustos 2012 Cumartesi

Küçük Fahişem

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Merhaba ben 33 yaşında 12 yaşında oğlum canile yaşayıp gidiyoruz ta ki bundan 2 yıl öncesine kadar 2 yıl önce arkadaşlarla iyice içmiş gece yarısı dağılmıştık arkadaşım sedat seni eve bırakayım deyip beni eve kadar getirdi sedata sende burada kal yarın hafta sonu

akşama kadar yatarız dedim sedat eve girip .

   mutfağa geçti bir kahve içeriz deyip kahve yaptı bana eee sen şimdi yanlız nasıl yaşıyorsun evliliğe alışmış adama bekarlık zor dur deyip yarı sarhoş muhabete başladık bende ne yapalım cana üvey ane getirmek istemedim deyince peki sex olmadan nasıl yaşıyorsun anlamıyorum dedi bana istersen tanıdığım güzel çıtırlar var bu akşam çağıralım diye teklif edince olmaz komşular görür rezil oluruz deyince o zaman ibne sikelim benim tanıdığım var arayalım gelsin dedi

  

ben bu güne kadar hiç ibne sikmedim nasıl zevklimi diye sorunca sen hiçbirşey yaşamamışsın deyip telefon edip bekle birazdan gelirler çatır çatır göt sikeriz deyip beklemeye başladık yarım saat sonra 17 18 yaşlarında 2 kişi geldi sedat hemen sikini çıkartıp

   birinin ağzına dayadı oğlan öyle yalayıp somuruyordu ki ben onları izlerken öbürü gelip önümde çöküp pantolonumu indirip sikimi yalamaya başladı gerçekten mütiş zevk alıyordum bir anda ağzına boşaldım

oğlan yudum yudum hepsini yutup bana kocacığım ağzıma boşalmak 50 götüme boşalmak 100 dolar diyince afalayıp ne diyorsun ulan sen kızmı sikiyoruz diye bağırıp kovdum onlar söylenerek çıkıp gitiler sedat bana ne sandın bedavamı sikicektik ne güzel çıtır oğlan sikecektik diye sitem edip oturdu sikimiz elimizde kala lalmıştık ben hala o oğlanın

   sikimi yalamasını boşalınca hepsini yutuşunu düşünüyordum sedat bana senin oğlan kaç yaşında deyince

şaşkınlıkla 15 dedim oda tam sikilecek olmuş sen başkasını sikmeyi düşünürken elindekinin farkında değilsin hem istediğinde siker hemde para vermesin deyince bağırarak saçmalama o benim oğlum olmaz dedim oda daha iyi ya hem oğlun hem orospun deyip sikini sıvazlıyor beni ikna etmeye çalışıyordu ben hem az önce yaşadıklarımı hemde oğlumu sikerken düşünüyordum

sedata ee nasıl olacak o daha küçük dedim sedat sen bana bırak ben daha önce küçük oğlanlar sikip alıştırdım sen oğlanı kaldır dedi ben canı kaldırıp salona getirdim sedat cana gel bakalım deyip kucağına oturtu uyku sarhoşu can sedatın uzatığı birayı yudumlarken bana bakıyor .

   bende iç oğlum dedim can bira içerken sedat canın bacaklarının

   arasından çıkartığı sikini sıvazlıyor sedat iç iç deyip üç şişe birayı içirmişti bir süre sonra can sarhoş olmuş kendini salmıştı

dondurma gibi yalatmayasedat canın başı sikine gelecek şekilde yüz üstü yatırmış o koca sikini canın ağzına sokup dondurma gibi yalatmaya .

   başladı bana gel sende üstünü çıkar dedi bende canı soydum canın süt beyez götü beni iyice delirti canın yanına oturup göt yanaklarını okşayıp deliğini yalayıp öpüyordum sedat sen acemisin sikerken actısın önce ağzına boşal canı kaldırıp tekrar kucağına oturtu sedatın iyice diklenmiş sikini görünce şaşırıp bu ne ulan dedim sedat .

   gülerek 21 santim dedi

sedatın siki devasa bir şeydi sedat sikini canın bacaklarının arasından çıkartınca canın göbeğini geçmişti sedat hadi küçük orospunun ağzına ver yalat deyip sikimi tutup canın ağzına

   soktu can sadece sikimin kafasını ağzına alabiliyor ben zevke gelip dayadıkça nefes alamıyordu artık patlamak üzereydim sonkez boğazına kadar sokup patladım

can nefes almak için yudum yudum yutu boşalmış ama sikim hala kazık gibiydi benim sikim 17 santim sedatınkinin yanında

   oyuncak gibiydi sedat sikine baktığımı fark edip ne o kıskandınmı deyip ayağa kalktı canaı dizlerinin üstüne çökertip sikini ağzına verdi sikini yalatırken cana burnundan nefes al şimdi önce ağzını sonrada mideni döleyeceyim deyip boğazına kadar sokup çıkartıyordu

benim spermlerim canın dudaklarından aşağı akıyordu sedat şunun çenesini aç deyince canın çenesini tutup aşağı doğru çekince sedatın siki canın boğazına dayandı can nerede ise kusuyordu sedat sikini çıkarıp masadaki bardağı alıp içine boşaldı bardak yarısına kadar dolmuştu sedat bardağı cana uzatıp .

   iç deyip sikini suratında dolaştırıyordu

can yudum yudum içerken ben canın deliğini okşuyordum sedat yarı ölü sikinin üzerine canı yavaş yavaş otutururken can ahhhııı ıhhhhh deyip duruyordu sedat hızlanıp köküne kadar sokup çıkartıp boşaldı bende sikip küçük orospumla birlikte uyuduk

   ilerde yeni hikayelerde bekleyinGönderen: paşalıKüçük Fahişem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder