25 Ağustos 2012 Cumartesi

Kızkardeşim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Ben 26 yasındayım ve adım murat size kız kardeşimle basımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum kızkardeşimde 21 yasında adı filiz.bir gün eve döndügümde kız kardesim banyo yapacagını söyledi bende müzik dinleyecegim dedim ve o banyodayken birden onu izlemek istedim ve

   anahtar deliginden onun o güzel vucudunu izlemeye başladım

bu arada .

   penisim sertleşti ve ben boşaldım o sırada o banyodan çıktı bende banyo yapacagımı söyledim ve gözüm sürekli anahtar deligindeydi ve bu sefer kardesimin beni izledigini farkettim ve hiç bişey görmüyormuş

   gibi sikimi ellerimle oksayarak kaldırdım ve 31 çektim ve kapıya dönük bi şekilde boşaldım.

çıktığımda kardesim hiç bişe olmamış gibi tv

   seyrediyordu ve benim aklımdan sürekli onu sikmek geçiyordu ve o gece uyurken onun odasına gittim iç çamaşırlarıyla uyuyordu sikimi çıkarıp

   suratına boşaldım ve aniden uyandı manyakmısın dedi anden ağzına soktum birden emmeye başladı sikim morarmıştı emmekten sonra götüne girecem

   dedim

tamam ama acıtma dedi kremi sürdüm ve götünden .

   girecegimi sandı ve amına girdim kızlıgını bozdum sikimi hemen çıkarıp yine yüzüne boşaldım ve 2 yıl sonra evlendi halen sikiyorumGönderen: sexmanyağıKızkardeşim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder