25 Ağustos 2012 Cumartesi

Sevgilim Götümü Deldi

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
merhaba bizimhikaye.blogspot.com okuyucuları. anlatacağım hikaye kesinlikle doğrudur. benim adım damla 16 yaşındayım. 1 yıllık bir ilişkim var. sevgilimle ciddi düşünüyoruz. sevgilim bana dokunmak istemediğini söylese de istekli bir kız olmamdan dolayı buna dayanamadı ve birlikte olmaya karar verdik fakat ben bakire olduğum için götümden yapacaktı. Herneyse hikayeme geçmek istiyorum. Sevgilim ve benim ailemin silivride yazlıklarımız var. cem e artık dayanamadığımı bu işin olmasını söyledim. ağustos ayıydı ailesi izmire gitmişti. cem evlerine geldi bende annemden cemle buluşmak için izin istedim. daha sonra buluşup onların evine gittik. biraz tv izledikten sonra cem beni kucağına aldı ve öpüşmeye başladık. biraz öpüştükten sonra üst kata çıkarmak istediğini söyledi bende azması için yoo falan yaptım. daha sonra kucağına alarak beni yukarıya çıkardı. yatağa yattık ve öpüşmeye devam ettik. beni üstüne aldı biraz bu şekilde öpüştükten sonra ben çok zevk aldığım için alta geçtim. öpüşmeye devam ettik öpüşürken bi yandan sikini kadınlığıma sürtüyordu bu bana çok zevk veriyordu. yavaş yavaş soyunduktan sonra sadece iç çamaşırımla kaldım cem ise çıplaktı. ilk önce sütyenimi çıkardı biraz küçük memelerimi yaladı daha sonra kilodumu çıkartıp göbeğimi yalayarak kadınlığıma indi. kadınlığımı yalarken ben çok zevk almyaya başladım ve cem in kafasını kadınlığıma bastırmaya başladım. biraz yaladıktan sonra çenesindeki sakallarını sürtmesini istedim. çünkü bu bana aşırı zevk veriyordu. cem benim amımı yalarken ben ilk okul arkadaşlarımı ve öğretmenlerimi düşünüyordum çünkü bu bana çok zevk veriyordu. zaten arada cem le sevişirken başkalarını katarak fanteziler kurardık. cem biraz yaladıktan sonra sikini ağzıma uzattı ve yalalmamı istedi. biraz yaladıktan sonra beni domalttı ve sikini götüme dayadı. baya bi zorlamasına rağmen siki götüme girmiyordu. bu hikaye yazanların klasik lafı olan krem sürdü öyle sikti gibi bisey beklemeyin öyle bisey yapmadı malesef. parmağını ıslatıp göt deliğime soktu biraz sokup çıkardıktan sonra 2 parmağa ve ardından bunu 3 parmağa çıkardı daha sonradan parmaklarını içimden çıkarıp yarrağını götüme tek hamlede soktu. o an attığım çığlığı ömrüm boyunca unutamam çünkü götümü resmen delmişti. ben çığlık attıktan sonra ağzıma yastık dayadı ve bir süre götümün içinde bekledi. götümün içi resmen alev almış yanıyordu hayatımda böyle bir acı yaşamamıştım. daha sonra ben biraz alıştım ve cem git gel yapmaya başladı git gel yaparken götüm hala acıyordu ve ben inliyordum. biraz sonra acı yerini zevke bırakmaya başladı ama hala ağır bir acı vardı götümde. cem beni biraz böyle siktikten sonra geliyorum dedi ve sıcak volkan içimde patladı. döllerinin götümün içine sıcak sıcak sikindan atması o kadar zevk verdiki bana cem de çok zevk almışolmalı 5 dakika boynuca kulağımda nefes nefeseydi. daha sonra kalktık ben götümü yıkadım tuvalette. birlikte duş aldıktan sonra beni eve bıraktı ve kendisi de istanbula döndü. hikayem bu kadar arkadaşlar fırsat buldukça daha sonra fantezilerimizi ve diğer ilişkilerimizi de anlatıcam. fantezilerimizden birini gerçekleştirmeyi düşünüyoruz güvenilir biriyle ama kim olur bilmiyorum. görüşmek üzereSevgilim Götümü Deldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder