25 Ağustos 2012 Cumartesi

Yılbaşı akşamı

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Yılbaşı akşamı

Herkese öncellikle merhabalar diyorum bu hikayeyi sizlere 1 yıl önce olan olayı yazacam.



Ben avukatlık bürosunda sekreter olarak çalışan 25 yaşında sarışın bir kadınım. patronumla sıksık sex yapıyor gun içerisindede sevişiyorduk. yılbalşı akşamı saat 8e kadar işimiz var ondan sonra gidersin dedi bana bende tamam dedim ama saat 10 olmuştu bana verdiği işler halla bitmemişti saat 12ye geliyodu



tamam bırak işi gel dedi yanında biir müşterii vardı onun yanında beni kucağına oturttu ve içmeye başladık saat 1e kadar içtik adam pek içmiyordu ve hadi dedi patronuma patronum beni soydu ve al dedi adama adamda soyundu penisi yaklaşık 11cmdiii ben gulerek patrona baktım o da başıylal onayladı adamınkini ağzıma aldım hiçbir zevk alamıyordum. yattım içime girdi hemen bolşaldı. bir posta daha yaptık adam gitti. patronuma sordum bu adam kim diye o da bana adamın 1000dolar verip beni istediğini soyledi bende neyse dedim ve sabaha kadar patronumla sex yaptık artıkk onun 2. karısıyım ondan 3 kere çocuk aldırttım galiba 4 olucak daha sonra adam sabah 5 gibi geldi astırcımı büyütücümü ne aldıysa nerden baksan 16 cm idi arkadan istedi patronun üzrine yatım ve oda arkmadan götüme girdi daha snr filmde gördü sahneyi bende denedi ayağa kaldılar beni kucağına aldı ve önden girdi amımdan patronum arkdan giriyordu canım yanıyordu ikizine dayanamıyordum birde sıpladıyorlardı daha sonra 6 gibi bn o adm 1 milyar daha vrdi ve bni evime brkdı kocm bekliyordu bna kırmızı don almış filan gecelik bird onla yattım be bosaldı oda simdi hamilelik testi ypcm ama korkuyorum kimden diye mutlaka aldırmam lazım kocamı seviyom ona böyle bize yapmam artık orda çalışmıyom evimin hanımı kocm yanında olcm evimde.



Hepinize iyi taklımalar okudunuz için teşekkürler..Yılbaşı akşamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder